Logo Simpelmeergeld.nl

Wil je beginnen met beleggen?
Download dan nu ons GRATIS E-book en start vandaag nog!

Review: Onze ervaring met het boek ‘Doelgerichte SEO’

Internet wordt met de dag belangrijker en de meeste bedrijven vinden hier dan ook hun klanten. Toch is het een wereld waar veel bedrijven veel kansen laten liggen. Er wordt vaak te makkelijk gedacht over het vindbaar worden in zoekmachines. Ook wordt vaak gedacht dat dit handen vol met geld kost. Niets is echter minder waar. In dit boek wordt uitgebreid beschreven hoe jij met Google omgaat. Ook lees je hoe jij bovenaan in de zoekresultaten van Google komt. Wil jij hoog scoren in Google? Lees dan deze Review en onze ervaring met het boek ‘Doelgerichte SEO

Omschrijving van het boek ‘Doelgerichte SEO’

‘Doelgerichte SEO’ is een boek dat geschreven is in 2018 en sindsdien is het boek niet meer weg te denken uit de wereld van de online marketing. In dit boek wordt stap voor stap uitgelegd hoe jij als ondernemer je website kan optimaliseren voor de zoekmachine van Google. De strategie die gebruikt wordt in het boek ligt volledig in lijn met de filosofie van Google. Op een gebruiksvriendelijke manier wordt aan jou uitgelegd hoe jij je website optimaliseert voor de zoekmachines.

Hoger scoren in Google is een kwestie voor de lange termijn. Het is bijna onmogelijk om gelijk met jouw website op de eerste pagina te staan in Google. Dit is natuurlijk volkomen logisch aangezien het wel heel raar zou zijn als de nieuwste websites direct bovenaan in Google verschijnen. Toch kan je op termijn zeker hoger komen te staan in de zoekmachines. Met de Tips & Tricks uit dit boek kan het niet missen dat jij succes gaat hebben!

ervaring-doelgerichte-SEO

Wie is de schrijver van het boek ‘Doelgerichte SEO’?

Tonny Loorbach is de schrijver van het boek ‘Doelgerichte SEO’. Hij is een expert als het gaat over het ondernemen op het internet. Samen met Martijn van Tongeren runnen ze een bedrijf genaamd ‘Internet Marketing Unie’. Samen ondernemen ze al meer dan 10 jaar succesvol op het internet. De ervaring die Tonny heeft opgedaan in de afgelopen jaren heeft hij in het boek ‘Doelgerichte SEO’ perfect weten te verwoorden.

Naast het boek ‘Doelgerichte SEO’ hebben Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach ook samen een boek uitgebracht. Dit boek is een uitgebreide blauwdruk die jou gaat helpen om een wervelende online business op te starten! In dit boek wordt met behulp van uitstekende praktijkvoorbeelden van A tot Z uitgelegd hoe jij succesvol kunt ondernemen op het internet.

Wil jij meer informatie over dit tweede boek? Lees dan ons artikel ‘Review: Onze ervaring met ‘De Online Marketing Tornado’’.

Naast dat Tonny en Martijn een aantal boeken hebben geschreven en de ‘Internet Marketing Unie’ runnen, geven zij ook nog eens leiding aan een aantal van hun dochterondernemingen.

Deze ondernemingen zijn gespecialiseerd in het maken van winstgevende websites, het maken van effectieve betaalpagina’s en het laatste bedrijf richt zich op het bouwen van een community. Al deze bedrijven hebben het doel om jou te helpen om meer omzet te genereren met jouw online business.

Voor wie is het boek ‘Doelgerichte SEO’ geschikt?

Zoals eerder in het artikel beschreven is Google niet meer weg te denken uit de huidige maatschappij. Eigenlijk alles wat we willen weten zoeken we op in Google. Je kan het zo gek niet bedenken. Het kan zijn dat jij de beste schilder in de buurt wilt vinden of informatie over een vakantiebestemming waar je de volgende zomer heen gaat. Het internet heeft het antwoord voor je!

Nu weten we dus ook precies voor wie dit boek geschikt is. Als jij die schilder uit de buurt bent die nieuwe klanten wilt vinden is het belangrijk dat zij jou vinden. Wat is er nou mooier dan GRATIS gevonden te worden via Google? SEO-optimalisatie gaat je hier zeker bij helpen.

Daarnaast kan het ook maar zo zijn dat jij het leuk vindt om een blog te schrijven. Schrijf jij bijvoorbeeld een blog over de mooiste vakanties aan de middellandse zee dan wil je natuurlijk ook gevonden worden. Natuurlijk zou het nog mooier zijn als je ook wat interactie plaatsvind met de bezoekers. Ook in dit geval is het belangrijk om gevonden te kunnen worden in de zoekmachine van Google.

Als laatste is het boek uitermate geschikt voor mensen die zich bezighouden met affiliate marketing. Dit is een vorm van marketing waar mensen reclame maken voor bepaalde producten of diensten in ruil voor een commissie. Om als affiliate marketeer gevonden te worden is het van groot belang dat jouw website gevonden wordt in de zoekmachines. Het boek ‘Doelgerichte SEO’ is dan eigenlijk een boek dat niet kan ontbreken in jouw boekenkast!

Wil jij nou meer weten over het onderwerp affiliate marketing? Dan raden wij je aan om ons artikel “Kan ik geld verdienen met affiliate Marketing” te lezen.

ervaring-doelgerichte-seo

Onderwerpen die besproken worden in het boek ‘Doelgerichte SEO’

Als je het boek openslaat is het eigenlijk meteen al duidelijk. Dit boek is geschreven door iemand die er verstand van heeft. Wat je ook kan zien is dat Tonny de kennis niet alleen wil overgeven aan anderen maar dit ook goed doet door middel van heldere beschrijvingen en voorbeelden. Om jou een kleine sneak peak te geven hebben wij een aantal onderwerpen die besproken worden voor jou op een rij gezet.

• Het uitkiezen van een goede Niche
  • Uitkiezen van een geschikte domeinnaam
  • De structuur van je website
  • Interactie op de website
  • Het gebruik maken van sociale media
  • Het vinden van geschikte zoektermen
  • De opbouw van blogberichten
  • SEO voor mobiele websites
  • Het verkrijgen van verwijzingen naar jouw website

Zoals aangegeven zijn dit maar een aantal onderwerpen die besproken worden in het boek. Het boek bestaat in totaal uit 181 bladzijdes die bomvol staan met nuttige informatie. En deze informatie is gelijk toepasbaar op je eigen business.

Wat hebben wij geleerd van het boek ‘Doelgerichte SEO’?

Zelf zijn wij nu al een tijdje bezig met affiliate marketing. Na het volgen van de cursus ‘De Affiliate Marketing Revolutie’ zijn wij ons verder gaan verdiepen in de wereld van SEO. Door een goede vriend werden wij gewezen op dit boek van Tonny Loorbach. Zonder enig moment van twijfel hebben wij het boek vervolgens aangeschaft. Wij hebben geen moment spijt gehad en gebruiken het boek dan ook dagelijks.

Wat dit boek ons voornamelijk heeft geleerd is hoe je kwalitatief goede backlinks verkrijgt. Deze Backlinks zijn enorm belangrijk aangezien Google jouw website als een autoriteit gaat zien. Doordat jij als een autoriteit wordt gezien zal jij sneller gaan ranken in Google. In het 6e hoofdstuk van dit boek wordt er uitgebreid bij stilgestaan hoe jij hier het best mee om kunt gaan.

Een ander boek waar wij veel nuttige informatie uit hebben gehaald is De Laptop Lifestyle van Jacko Meijaard. Wil jij meer informatie over dit boek lees dan onze ervaring met ‘De Laptop Lifestyle’

Voordelen van het boek ‘Doelgerichte SEO’ thumbs-up

• Duidelijk geschreven
  • Veel praktijkvoorbeelden
  • Je hebt minimale technische kennis nodig
  • Het boek is goedkoop in de aanschaf
  • De schrijvers expertise druipt ervan af
  • Handig formaat om mee te nemen
  • Bij het boek hoort ook een website www.visualsteps.nl/doelgerichteseo
  • Het is een uitstekende aanvulling op het boek ‘De Online Marketing Tornado

Nadelen van het boek ‘Doelgerichte SEO’ thumbs-down

• Het boek is alleen in het Nederlands verkrijgbaar

Wat kost het boek?

Op dit moment is het boek ‘Doelgerichte SEO’ verkrijgbaar voor een éénmalige investering van maar €19,99.  Voor dit geld krijg jij een schat aan informatie waardoor jij bij goed toepassen van de tips & tricks deze investering zo terug hebt verdiend.

Ervaring van anderen

Als laatste willen wij het hebben over wat voor ervaring andere mensen nou eigenlijk hebben met het boek ‘Doelgerichte SEO’. Hier kunnen we redelijk kort over zijn aangezien er bijna alleen maar goede reviews te vinden zijn.

Zoals je kunt zien wordt het boek bij Bol.com beoordeeld met 4,7 sterren op een schaal van 5. Dit is gebaseerd op 68 individuele ervaringen. Hier zijn wij natuurlijk niet door verrast aangezien de informatie enorm nuttig is en de prijs uitstekend is!

Conclusie

Onze ervaring met het boek ‘Doelgerichte SEO is louter positief. Het boek heeft ons de nodige handvatten gegeven als we het hebben over hoe je hoog kunt scoren in Google. Daarnaast zien wij onze gemiddelde ranking in Google regelmatig stijgen.

Voor de prijs hoef je het boek ook niet te laten liggen. Het is namelijk een minimale investering van maar €19,99.

Wil jij starten met geld verdienen via Google? Wacht dan niet langer en schaf vandaag nog het boek ‘Doelgerichte SEO’ aan!